


This article is catered specially for companies. Early this year, Toyota launched their new HIACE van. Toyota not only changed their design on this HIACE, but they also changed the engine and the amazing sound system. The previous models of the HIACE are not as powerful as the new ones. The old HIACE only has a 2.4litre petrol engine and a very basic sound system. Toyota decided to move a step ahead and came out with their latest HIACE. Their new HIACE is equip with a beastly 2.5Litre Turbocharged Diesel engine. The fuel supply system used in this HIACE is the Direct Injection Common Rail. Toyota also changed their sound system, they decided to put a more powerful composite speakers and a compact disc player to pump up the excitement during long rides. This beast is best at climbing hills like Genting and pumping out an estimated 250hp. I had the chance to test out this beast, and I seriously think its so far the most powerful in the market compared to the URVAN I tested from Nissan which has a 3.0litre engine. We took it for a drive and hit the highways up to the limit of the speed meter, 160km/h. Driving up the hills are also very impressive. I really recommend this van to companies doing delivery or companies which require a lot transportation to do business. Diesel also saves transportation cost. The price of this van is RM 101,000.
この記事は会社のために特に食料調達される。今年初めに、トヨタは新しいHIACE のバンを進水させた。ただこのHIACE の設計変わらなかったトヨタしかしそれらはまたエンジンおよびすばらしいサウンド・システムを変えた。HIACE の前のモデルは新しいもの程に強力でない。古いHIACE に2.4litre ガソリンエンジンおよび非常に基本的なサウンド・システムがあるただ。トヨタは前方のステップを動かすことにし、最も最近のHIACE と出て来た。新しいHIACE は強力な2.5Litre Turbocharged のディーゼル機関によって装備するある。このHIACE で使用されるフュエル・サプライ・システムは直接注入の公有地の柵である。トヨタはまたサウンド・システムを変えた、彼らは長い乗車の間の興奮の上のポン プにより強力な合成のスピーカーおよびCDプレーヤーを置くことにした。この獣は推定250hp からのGenting そしてポンプのような上昇の丘で最もよい。私はこの獣からテストするチャンスを有し今のところ私が3.0litre エンジンがある日産からテストしたURVAN ことをと比較される市場の最も強力のことを真剣に考える。私達はドライブのためのそれを取り、速度メートル、丘の上で運転する160km/h. の限界までハイウェーにであるまた非常に印象的当った。交通機関がビジネスをするようにたくさん要求する会社配達をしている会社にまたは私は実際にこのバ ンを推薦する。ディーゼルはまた交通機関の費用を救う。このバンの価格は¥3,282,829 である。
0 件のコメント:
コメントを投稿