ZENT sweetiesオフィシャルサイト

Blog Best Viewed with :

~~ Netscape 8.0 / 9.0 ~ Opera 9 ~ FireFox 2 ~ Avant Browser 11.0 ~ Maxton Browser ~~
- Internet Explorer not available (All versions) -

***TAKUMI"S BLOGS AND FRIENDSTER***

Latest Updates :

- Midori Yamazaki DVD and Photo Album
- SuperGT 2008 Babes PT2
- Super GT 2008 Babes PT1
- Nismo unveils the new color design for 2008 GT-R (20.01.2008)

- Super GT 2008 (08.01.2008)

Thank You all for giving me feedbacks and request. Thank you for visiting my blog. I really appreciate it. Thanks.

Admin Box (Customer Service and FAQ)




Song of the Week by Sayuri

2007年8月16日木曜日

Proton Persona launched


Yesterday, 15.08.2007. Proton Malaysia had just launched their latest car. The Proton Persona. The Proton Persona is actually an upgrade from the hatchback Proton GEN 2. The design is exactly the same. Only the Persona is in sedan shape. In overseas, the Persona is actually our Proton Wira. They should change the name. Making the Persona word sound cheap. The Proton Persona's design is not bad. In my opinion, the rear of the car is a bit to high for comfort. Like sticking a butt up to someone's face from the back. The car is also a bit under powered. All the manual transmission models achieve 100km/h at 12 seconds. Where else, all the auto transmission models are worst, 14 seconds. I am still wondering, why Proton is scared to put 2.0 Litre into their cars, except for the Proton Perdana V6. The Proton Persona is only equip with a 1.6 Litre Campro engine. Braking system for the Highline is disc for front and rear. Others gets the front disc and rear drum. Booking fee is RM 500, transferable but not refundable because Proton has not much money. But seriously, don't expect much from Proton. If you want a reliable car, get imported cars. Trust me. Imported cars saves lives.

Click here for more information Proton Persona (MALAYSIA)


昨日、15.08.2007 。プロトンマレーシアはちょうど最も最近の車を進水させた。プロトンの外的人格。プロトンの外的人格はハッチバックのプロトンのGEN 2 からの改善実際にである。設計は同じ丁度である。唯一に外的人格はセダンの形にある。海外にでは、外的人格は私達のプロトンWira 実際にである。それらは名前を変えるべきである。外的人格の単語の音を安くさせる。プロトンの外的人格の設計は悪くない。私の意見では、車の後部は慰めの ための最高へビットである。誰かまでのバットの接着のように背部からの表面。車は動力を与えられるの下にビットまたである。手動伝達モデルすべては12 秒に100km/h を達成する。他に、自動伝達モデルすべてが最も悪いところ、14 秒。私はまだプロトンPerdana V6 を除いて車に2.0 リットルを入れるためにプロトンがおびえているかなぜ疑問に思っている。プロトンの外的人格は1.6 リットルのCampro エンジンによってしか装備しないある。Highline のためのブレーキシステムは前部及び後部のためのディスクである。他は前部ディスクおよび後部ドラムを得る。予約料金はプロトンに多くのお金がないので移 動可能で払い戻し可能でないRM 500 であるが。しかし真剣に、プロトンからの多くを期待してはいけない。信頼できる車がほしいと思ったら、輸入された車を得なさい。私を信頼しなさい。輸入さ れた車は生命を救う。

より多くの情報のために、ここに入りなさい。Proton Persona (MALAYSIA)


0 件のコメント:

Super GT 1 2007 Series

Super GT 1 2007 Series

Super GT 2 2007 Series

Super GT 2 2007 Series

Super GT 3 2007 Series

Super GT 3 2007 Series

Super GT 4 2007 Series

Super GT 4 2007 Series

Super GT 5 2007 Series

Super GT 5 2007 Series

Super GT 6 2007 Series

Super GT 6 2007 Series

Super GT 7 2007 Series

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Super GT Round 7 Race Results (GT 500)

Pos / Machine

1 TAKATA DOME NSX
2 MOTUL AUTECH Z
3 Forum Eng. SC430
4 EPSON NSX
5 WOODONE ADVAN Clarion Z
6 houzan 宝山 TOM'S SC430
7 REAL NSX
8 ECLIPSE ADVAN SC430
9 BANDAI 00 DUNLOP SC430
10 DENSO SARD SC430
11 YellowHat YMS モバHO ! TOMICA Z
12 ARTA NSX
13 XANAVI NISMO Z
14
ZENT CERUMO SC430

X RAYBRIG NSX
X CALSONIC IMPUL Z

Complete Results at SuperGT Net

Super GT Round 7 Race Results (GT 300)

Pos / Machine

1 YUNKER-POWER TAISAN PORSCHE
2 WILLCOM ADVAN VEMAC408R
3 ARTA Garaiya
4 KUMHO Proμ MACH-GO 320R
5 GREEN-TEC KUMHO BOXSTER-GT
6 Privée KENZO Asset Shiden
7 houzan 宝山 DUNLOP Z
8 RE AMEMIYA ADVAN RX-7
9 DOUBLEHEAD apr MR-S
10 EBBRO 350R
11 CUSCO DUNLOP SUBARU IMPREZA
12 ADVAN UEMATSU 320R
13 TOTAL BENEFIT JIM CENTER F360
14 DHG ADVAN FORD GT
15 LEYJUN DUNLOP MT900
16 Rakuten BOMEX 320R
17 HANKOOK NSC PORSCHE
18 WedsSport Celica
19
triple a GALLARDO RG-3
20
NOMAD GAIKOKUYA ADVAN GT3-RS
21
TOY STORY Racing apr MR-S
22
triple a GALLARDO RG-3
23
ENDLESS ADVAN SENZAIKAKUMEI Z
24
houzan 宝山 DUNLOP Z

X KUMHO GREEN-TEC BOXSTER-GT

Complete Results at SuperGT Net

Best Top for the Race :

GT500 Best Lap Top3 :


1'47.437 : No.18 TAKATA DOME NSX (Takashi Kogure)
1'47.736 : No.32 EPSON NSX (Fabio CARBONE)
1'47.872 : No.38 ZENT CERUMO SC430 (Toranosuke Takagi)

GT300 Best Lap Top3 :


1'56.800 : No.26 YUNKER-POWER TAISAN PORSCHE (Nobuteru Taniguchi)
1'57.002 : No.101 TOY STORY Racing apr MR-S (Hiroaki Ishiura)
1'57.030 : No.4 EBBRO 350R (Tetsuya Tanaka)